Ποτέ δεν ήμουνα, ούτε θα σταματήσω ποτέ να είμαι !..................................[Bhagavad Gita ]

Δεκεμβρίου 08, 2010

Η ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΗ ...!

Ο μεγάλος μύστης είπε ……

..<< όποιος βλέπει εμένα, βλέπει την πηγή >> …!

- Δεν μπορώ να δω τον εαυτό μου , μόνο να έχω επίγνωση του εαυτού μου μπορώ , και αυτό μετά από .....<<προσπάθεια>> …
Πως λοιπόν μπορώ να δω την πηγή ?

Τον εαυτό μου δεν μπορώ να τον ....δω,
 χρειάζεται κάτι για να αντανακλά τον εαυτό μου,    λέει το μυαλό μου.

Για την όψη μου χρησιμοποιώ ένα  καθρέπτη, ή τα τζάμια ενός καταστήματος , ή τα ήσυχα νερά μιας λίμνης …

Για την αντανάκλαση της ψυχολογίας μου………. έχω τους συνανθρώπους μου, μέσα από αυτούς βλέπω αυτό που εγώ είμαι.

Όλα αντανακλούν… κάτι από έμενα με κάποιον τρόπο, για αυτό υπάρχουν όλα γύρο μου για να δείχνουν κάτι από  εμένα .
  
<<Σε βλέπω>>     σημαίνει…….     είσαι μέσα μου ,       εγώ είμαι εσύ  ..

Η πηγή όμως ?.....που είναι?...............................................................................

- Ο θεός έπλασε τον άνθρωπο για να...... γνωρίσει  μέσα από αυτόν ..... τον εαυτό του …!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου