Ποτέ δεν ήμουνα, ούτε θα σταματήσω ποτέ να είμαι !..................................[Bhagavad Gita ]

Ιουνίου 10, 2011

Και να ….τώρα είμαι εδώ …!!! [Ποίημα ]





Και αν η βροχή με κτυπάει......

Και αν ο αέρας με παρασέρνει.......

Αν γη δεν υπάρχει για να..... ξαποστάσω.......

Και ο Ήλιος κριμένος για να ζεσταθώ....
Θα φτάσω !!!
θα φτάσω διότι …
Πίσω από όλα αυτά που συμβαίνουν ,
Και μέσα στο κουρασμένο κορμί ..
Υπάρχεις εσύ …..........
.εσύ που ψάχνω !!!




Και να ….τώρα είμαι εδώ …!!!

Γύρω μου κήποι , με λουλούδια ανθισμένα μυρίζουν γαλήνη,
Πλανήτες και αστέρια στον ήχο της άρπας χορεύουν για μένα,
Χαρούμενοι άνθρωποι ,γεμάτοι αγάπη μου σφίγγουν το χέρι,
τον δρόμο μου πάντα …φωτίζει ...  ενα αστέρι .

Kαι όλα αυτά είμαι εγώ …

……εδω είμαι εγώ ….!

Επάνω στο δρόμο  …..
Που όλα αυτά …μαζί …
σε μια μεγάλη αγκαλιά    συναντώνται ……!!!


Αθέατος...
http://atheatos.blogspot.com/



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου