Ποτέ δεν ήμουνα, ούτε θα σταματήσω ποτέ να είμαι !..................................[Bhagavad Gita ]

Νοεμβρίου 06, 2011

Η ενότητα είναι το ζητούμενο ...... Ότι υπάρχει πάνω υπάρχει και κάτω …



Ότι υπάρχει πάνω υπάρχει και κάτω …

Έτσι είχε γράψει ο Ερμής ο τρισμέγιστος στο σμαραγδένιο πίνακα ,αφήνοντας μας ένα κλειδί ….υπερβατικής αντίληψης του κόσμου .

Αυτές τις μέρες το πνεύμα μας δείχνει τον δρόμο, τόσο ωμά, τόσο πραγματικά, τόσο απλά .
Όμως…… όπως όταν ένας δάσκαλος έδειχνε κάποτε  το φεγγάρι στους μαθητές του, αλλά οι μαθητές του αντί να κοιτούν το φεγγάρι, κοιτούσαν το δάχτυλο του .
Έτσι και σήμερα ένα μεγάλο μέρος των ανθρώπων κοιτάζει μόνο τα γεγονότα ,μένει σε αυτά κρίνοντας ,κατηγορώντας, και καταδικάζοντας,  μην μπορώντας να αντιληφθεί το μήνυμα ,   που κρύβετε μέσα, η  πίσω από αυτά .



Όλο αυτό που με τις αισθήσεις μας αντιλαμβανόμαστε,  είναι οι καταστάσεις που συμβαίνουν εδώ και τώρα στο ψυχισμό μας.

Η ενότητα είναι το ζητούμενο, σε όλα τα επίπεδα, και όχι μονάχα στο πολιτικό.
ΞΕΚΙΝΆΕΙ  ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΑΤΟΜΙΚΟ .
Το οικονομικό και πολιτικό αδιέξοδο…. είναι η κλήση, το κάλεσμα ….. για ψυχολογική αλλαγή.

Η αλλαγή νοοτροπίας και η αλλαγή αντίληψης είναι……. απολύτως  τώρα !!!!

Ας μην γοητευόμαστε από την δραματική  εικόνα του κόσμου που προσπαθούν να μας παρουσιάσουν .
Μην επηρεαζόμαστε από το τι θα κάνουν, και πότε,  οι κυβερνήτες στη χώρα .
Μην επηρεαζόμαστε από συμβάντα και συγκρούσεις της καθημερινότητας μας,
Ας κοιτάξουμε μέσα μας ώστε να ενώσουμε τα στοιχεία της δικής μας ψυχολογίας, και να έλκουμε την ειρήνη μέσα μας 

 Αγκαλιάζω τον εαυτό μου και όλα αυτά τα στοιχεία που τον αποτελούν.
Αποδέχομαι τον εαυτό μου  έτσι όπως είναι…
 Τον  αγκαλιάζω  και  παράλληλα τον  ελευθερώνω  από την εσωτερική  μάχη και την σύγκρουση…!!.
 Αυτή  η ψυχολογική  δράση…….επηρεάζει την συμπεριφορά μου, την δράση μου και στην καθημερινότητα μου.
 Έτσι αγκαλιάζω και  τον συνάνθρωπο μου, και εσένα  που έχεις διαφορετικές αντιλήψεις και ιδέες από τις δικές μου .
 Αυτό επηρεάζει την  κοινωνία…… διότι η προέκταση μου σαν άτομο, είναι η κοινωνία που συμμετέχω .
Έτσι εκτός απο την εσωτερική μου σύγκρουση απελευθερώνω και την σύγκρουση που έχω με τον συνάνθρωπο μου και με.... εσένα   . 

Η ενότητα της ψυχολογικής μου χώρας είναι εδώ.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ !!!

Κάνω εγώ ……εδώ και  τώρα      το βήμα της ενότητας μέσα μου, και δεν περιμένω από κανένα να το κάνει για μένα.        

Ότι και να κάνεις αδελφέ συνοδοιπόρε……. είτε διαλογισμό για την ενότητα μέσα σου,
     είτε να δηλώσεις την πρόθεση σου για την ενότητα μέσα σου,
  είτε αγκαλιάσεις ένα αδελφό που διαφωνείς, ή σε πίκρανε βλέποντας στο πρόσωπο του, τον εαυτό σου………… 
…όπου και όποτε και να το κάνεις …….
Έχεις βάλει έναν τεράστιο βράχο στην δημιουργία του ναού της αγάπης .

<< Κανε όσο καλύτερα σου φαίνεται , εάν σε όλα βάλλεις την καρδιά σου , δρώντας πάντα επάγρυπνος  ,θα κερδίζεις σε πλούσια εμπειρία .>>



Και έτσι είναι !
©


                                                                                                           Ο σμαραγδένιος  πίνακας  ΕΔΩ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου