Ποτέ δεν ήμουνα, ούτε θα σταματήσω ποτέ να είμαι !..................................[Bhagavad Gita ]

Σεπτεμβρίου 29, 2014

Το…<< σύστημα >>…..[Κοινωνικό , εκπαιδευτικό , νοητικό ]



Η συνείδηση δεν έχει κάποιο σκοπό ή κάποιο στόχο,  δεν έχει κάποια  επιθυμία  ή  πρόθεση,  δεν ψάχνει την ευτυχία ή την ολοκλήρωση,  μοναχά να είναι, να βιώνει και να ζει αυτό που είναι !!!
όχι επειδή το επιδιώκει να είναι ,,αλλά επειδή έτσι είναι ..
Και για αυτό επειδή δεν επιδιώκει τίποτα και δεν επιθυμεί τίποτα όλο το σύμπαν χορεύει γύρω της,  υποκλίνεται, και αγκαλιάζει την συνειδητότητα.

Είναι σαφές …….Η συνειδητότητα  υπερβαίνει την φυσική.
Κάθε άνθρωπος που έχει βιώσει έστω για λίγο  την συνειδητότητα το έχει διαπιστώσει αυτό.

Ενας διδάσκαλος της γνωστικής επιστήμης είπε κάποτε ότι..... <<  η γνώση βιώνετε στα γεγονότα  και όχι στις αφηρημάδες, αλλά ούτε και στις πιο όμορφες και αγνές σκέψεις. >>.

Ένα γεγονός  της καθημερινότητας [ μια εμπειρία] δεν έχει πραγματική αξία αν δεν το βιώσουμε συνειδητά ..ώστε  να κατέχουμε την γνώση του εαυτού μας που αναβλύζει  οταν σχετιζόμαστε
με καποιο  γεγονός .

Και πως μπορούμε να κατέχουμε  την γνώση από ένα γεγονός ?
Μόνο όταν έχουμε επίγνωση , συνείδηση , του εαυτού μας σε σχέση με αυτό που συμβαίνει  την κάθε στιγμή .
Μόνο τότε βλέπουμε τι είναι πραγματικό και αληθινό, και μόνο τότε αντιλαμβανόμαστε τα γεγονότα στην πραγματική τους διάσταση .
Τίποτε δεν μπορεί να είναι περισσότερο αληθινό  από το ..είναι μας ,  την συνείδηση μας,  που βιώνει και ζει το γεγονός  στη  τωρα στιγμή .

Αυτό όμως δεν διδάσκετε πουθενά ..αν και οι λέξεις …… συνείδηση , ξύπνημα , αφύπνιση , επίγνωση κλπ , έχουν γίνει σημαίες για το περισσότερο κόσμο , και έχουμε βαρεθεί να τις ακούμε ..
κατά βάθος δεν ξέρουμε τι  πραγματικά σημαίνουν .

 Πριν ακόμα διαμορφώσουμε καλά καλά  την  προσωπικότητα μας , το εκπαιδευτικό σύστημα αναλαμβάνει να βάλει την δική του πινελιά στον τρόπο που θα σκεφτόμαστε , που θα εκφραζόμαστε  και στο τρόπο που θα  αντιλαμβανόμαστε το κόσμο που ζούμε,  και γενικότερα το συστημα μας κατευθύνει σε αυτό που θεωρούμε γνώση και σε αυτό που πρέπει να γνωρίζουμε.

Στο σχολείο  οι ψυχολογικές   πτυχές και τα ελαττώματα μας, αναπτύσσονται ραγδαία  διότι  εκεί βρίσκουν το κατάλληλο περιβάλλον,  βρίσκουν τον τρόπο να εκφράζονται μέσα από την μίμηση, την αντιγραφή και την απομνημόνευση,  αφού σε αυτά  βασίζετε το σύστημα εκπαίδευσης .
Μαθαίνουμε να απομνημονεύουμε ιδέες  και να επαναλαμβάνουμε απόψεις άλλων, θεωρώντας ότι επειδή τις απομνημονεύσαμε τις μάθαμε κιόλας .
Θεωρούμε επίσης ότι είναι και σωστές αφού είναι κοινωνικά , θρησκευτικά , η επιστημονικά αποδεκτές .

Το εκπαιδευτικό σύστημα έτσι όπως λειτουργεί σήμερα , επιβάλει  κυριολεκτικά  στο μαθητή μια υποκειμενική  γνώση , του επιβάλει την θεωρεία και την απομνημόνευση,  και  απαντήσεις στημένες , και πάντα δεδομένες .

Οι μαθητές δεν βρίσκουν ενδιαφέρον στα μαθήματα τους και αυτό είναι πολύ φυσιολογικό, αφού αυτό που ζητεί το σύστημα είναι η  βαρετή  και χωρίς ουσία ...απομνημόνευση .

Αυτου του είδους η εκπαίδευση δεν βοηθά τον μαθητή στην προσωπική  έρευνα και στην αναζήτηση,  ώστε να φτάσει μόνος του σε μια αποκάλυψη , σε κάτι καινούριο, που θα του δώσει το κίνητρο για μια νέα αναζήτηση, και θα του ξυπνήσει το ενδιαφέρον  για αληθινή γνώση και εμπειρία.

Γιατί άραγε πολλοί μαθητές καταφεύγουν στα ναρκωτικά? γιατί βρίσκουν περισσότερο ενδιαφέρον σε ουσίες και όχι στα μαθήματα τους ?

Ο μαθητής  μαθαίνει  μια ιστορία που βασίζετε σε απόψεις και εκτιμήσεις , παραποιημένη με τέτοιο τρόπο ώστε να εξυπηρετεί όσο περισσότερο γίνετε το εθνικό,  και το θρησκευτικό  δόγμα της  χώρας  που ζει .

Το εκπαιδευτικό σύστημα μετατρέπει τους μαθητές σε καλούς και κακούς , σε νούμερα και αριθμούς, σε στουρνάρια και μελετηρούς .
Ενισχύει τον ανταγωνισμό την ζήλια και τον διαχωρισμό μεταξύ τους , και επιβραβεύει τον κάθε βλάκα που έχει δυνατή μνήμη θεωρώντας τον έξυπνο και ευφυή ,  και τιμωρεί τον μαθητή που προσπαθεί αλλά δεν έχει δυνατή μνήμη ώστε να απομνημονεύσει  καλά την ηλίθια θεωρεία  που του δίδαξαν .

Θα εκπλήσσονταν οι δάσκαλοι αν επέτρεπαν στους μαθητές την έρευνα και ανακάλυπταν την ευφυΐα που κρύβουν οι υποτιθέμενοι <<κακοί μαθητές>> .

Θυμάμαι στην πρώτη γυμνασίου έναν μαθητή ο οποίος από ένα μικρό ψευτικο πλαστικό φλάουτο που ήταν αρχικά γλειφιτζούρι, έπαιξε την άσκηση στο μάθημα μουσικής ..
Κάποτε ο ίδιος μαθητής ζωγράφισε στον πίνακα ένα σχέδιο,  η καθηγήτρια έπιασε τον σπόγγο να το σβήσει αλλά σταμάτησε , ζήτησε συγγνώμη που ήταν αναγκασμένη να σβήσει  τελικά μόνο   ένα μικρό κομμάτι του πίνακα για να κάνει το μάθημα της.
 Αυτός όμως  ήταν ένας χειρότερος μαθητής στην τάξη.

 Ο Αϊνστάιν είναι μια περίπτωση μέτριου μαθητή που αποδείχτηκε επιστημονική μεγαλοφυΐα ,
 ο Ρίχαρντ Βάγκνερ επίσης,  ο οποίος δεν κατάφερε να τελειώσει το σχολείο αποδείχτηκε μεγαλοφυΐα στη μουσική επιστήμη όπως και…
ο  Σαλβαντόρ Νταλί,  ατίθασος  και αμφισβητίας τον απέβαλαν από την σχολή καλών τεχνών ….όπως επίσης ο Δαρβίνος αδιάφορος στο σχολειό αλλά τελικά…. ο πατέρας της εξελικτικής θεωρίας .

  Με τα παραπάνω δεν προσπαθώ να εκθειάσω την αμάθεια φυσικά, αλλά να επισημάνω ότι η εκπαίδευση έτσι όπως γίνετε  σήμερα είναι περίπου  <<χάσιμο χρόνου >>, και τα αποτελέσματα αυτής της εσφαλμένης εκπαίδευσης είναι πλέον ορατά  στην κοινωνία μας  σε όλα τα επίπεδα .
Ο κάθε ένας μπορεί να γίνει ότι θέλει  αρκεί να έχει χρήματα  να σπουδάσει,  καλό μνημονικό για να θυμάται απλά αυτά που διάβασε  και τον κατάλληλο συγγενή ή γνωστό για να τον προωθήσει,,,,  έτσι ειναι το σύστημα που φτιάξαμε .

Η εκπαίδευση είναι  πολύ σημαντική  και απαραίτητη  ώστε ο άνθρωπος να κατανοήσει την αναγκαιότητα  της έρευνας και της αναζήτησης , να γνωρίσει  τον εαυτό του  και το σκοπό της ύπαρξης του, να γνωρίσει της δικές του δυνατότητες,  να μάθει την δημιουργικότητα και την συνεργασία ,  και πάνω από όλα να συνειδητοποιηθεί  σαν συμπαντική οντότητα  και όχι μόνο να εξελιχτεί σαν μηχανική  προσωπικότητα .

Όλα τα παιδιά χωρίς εξαίρεση έχουν δυνατότητες , ιδιαίτερες δυνατότητες ,,,,,, δεν υπάρχουν κακοί μαθητές και ανεπίδεκτοι μαθήσεως ….
Αυτό που υπάρχει είναι μόνο ένα ξεπερασμένο εκπαιδευτικό σύστημα που δεν έχει την ικανότητα να βοηθήσει ένα μαθητή να ανακαλύψει τις δυνατότητες του .

Αξιολογεί τον μαθητή τελείως υποκειμενικά με…… αριθμούς , ….. δεν μπορεί να δει τον μαθητή ολοκληρωτικά παρά μόνο  μερικά , ένα δηλαδή  πολύ -πολύ μικρό κομμάτι των ικανοτήτων του.

 Στοχεύει στη ανάπτυξη του διανοητικού κέντρου και στην ανάπτυξη της υποκειμενικής λογικής.

Δείγματα μπορούμε να πάρουμε από τα ΜΜΕ , από τους υποτίθεται <<επιτυχημένους>> και <<καλλιεργημένους>>  δημοσιογράφους που η άγνοια τους, και η ειρωνεία  τους ,  κτυπάει…… κόκκινο ,  επίσης οικονομολόγους και  αναλυτές, πολιτικους και συνδικαλιστες  .
Η χειραγώγηση πλέον γίνετε και μέσα από  χαρούμενες . και σατιρικές εκπομπές  όπου ο κόσμος αποκοιμιέται όλο και πιο βαθειά …γελώντας μαλιστα ,  και αυτό  φυσικά θεωρείτε ....επιτυχία.

    Αυτό που τελικά αποτυγχάνει στις εξετάσεις , στις δοκιμασίες , στην κοινωνία …είναι το εκπαιδευτικό σύστημα [και γενικοτερα το συστημα ] …..και όχι οι μαθητές .
Αν ενθάρρυναν  τους μαθητές στην έρευνα και στην αναζήτηση, η αποκάλυψη που θα πρόεκυπτε θα μπορούσε να γίνει  το κίνητρο για νέες αναζητήσεις και καινοτομίες .
Η δημιουργικότητα τους θα είχε σαν αποτέλεσμα  μελλοντικα την βελτίωση της κοινωνίας σε όλα τα επίπεδα.

Ο κάθε μαθητής έχει τα δικά του ενδιαφέροντα , την δική του προσωπικότητα , διαφορετικές ικανότητες , διαφορετικούς τρόπους έκφρασης,  αλλά και απίστευτες και άγνωστες  δυνατότητες  που μπορεί να αναπτύξει …
Πρέπει να μάθει …..και να ενθαρρύνετε ο  μαθητής,  ώστε να ανακαλύπτει αυτές τις δυνατότητες και να τις εκφράζει στο κόσμο που ζει συνειδητά  και ελεύθερα , και να μην γίνετε παπαγάλος , και φερέφωνο άλλων, αλλά  να είναι ο εαυτός του .

Φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε και την πρώτη βασική εκπαίδευση ενός παιδιού από το περιβάλλον του σπιτιού , και από τα συγγενικά και φιλικά  πρόσωπα που σχετίζονται με αυτό στα πρώτα χρόνια της ζωής του .
Ένας άνθρωπος όταν γεννιέται είναι αγνός και με καθαρή συνείδηση , ευτυχισμένος , και χωρίς νοητικά σκουπίδια μέσα στο κεφάλι του ..προσπαθώντας να προσαρμοστεί στο κόσμο που βρέθηκε παρατηρεί τις κινήσεις , τους ήχους,  τα χρώματα,  αρχίζει μηχανικά να αντιγράφει πράγματα από τα πρότυπα του που είναι οι γονείς του ..έτσι το παράδειγμα από τους γονείς είναι η πρώτη βασική εκπαίδευση .
Κάθε γονέας όμως,  το παιδί του θέλει να είναι όπως αυτός θέλει να είναι , …και όπως και το σύστημα έχει καθορίσει … το θεωρεί ιδιοκτησία του.
Με αποτέλεσμα ότι βλακεία , ανασφάλεια, κόμπλεξ , φανατισμό κλπ κουβαλάει στο ψυχισμό του  ένας γονέας,  τα μεταφέρει στα παιδιά του πιστεύοντας ότι κάνει και το καλύτερο  για αυτά , μέσα στον ύπνο της συνείδησης που βρίσκετε .

Ολοι οι σοφοί έχουν πει …ότι <<πρέπει εμείς να γίνουμε σαν τα παιδιά >>

Το εκπαιδευτικό σύστημα  επίσης δεν ξεχνά να μας διδάξει ότι πρέπει να πιστεύουμε κάπου …. Δηλαδή  να έχουμε ένα θεό . να πιστεύουμε σε μια ανώτερη και άυλη δύναμη που όλα τα εξουσιάζει και  όποτε είναι κατάλληλο να μας κρίνει .
Έτσι κάθε λαός έχει και τον δικό του θεό, και τελικά  την δική του θρησκεία .

Κανένας Χριστός όμως  , κανένας Βούδας , ή Λαο Τσε και κανένας Μωάμεθ,  δεν έφτιαξαν ποτέ καμία θρησκεία, αυτοί όλοι ήταν σεβαστοί δάσκαλοι της γνώσης, και αυτό που άφησαν πίσω τους ήταν  υπέροχες διδασκαλίες  για την πνευματική ανάπτυξη  και αφύπνιση του ανθρώπου .

Αυτές τις διδασκαλίες  αυτών των σοφών, εμεις  οι άνθρωποι τις παρερμηνέψαμε βάναυσα, φτιαξαμε θρησκείες και δόγματα , νόμους και κανόνες, και τελικά σήμερα βλέπουμε παντού  σε όλο το κόσμο τα διαφορετικά λατρευτικά <<καταστήματα>> των θρησκειών , που μερικά από αυτά είναι απίστευτα όμορφα και  υπέροχα έργα μεγάλων καλλιτεχνών.

Οι θρησκευτικοί ηγέτες [ με μια δυο εξαιρέσεις ίσως  ] τυφλωμένοι από τον πλούτο και την εξουσία,  και εντελώς κοιμισμένοι νομίζουν ότι έχουν κερδίσει τον παράδεισο που διαφημίζουν  .
Πολλές φορές κάνουν και μαθήματα πνευματικότητας, ακόμα και πολιτικής, και ηθικής.
 
 Σίγουρα όμως αναρωτιούνται κατά βάθος….. πώς γίνετε να είναι εκπρόσωποι εκκλησιών, ιερείς , ιμάμηδες , γκουρού ,  και ηγέτες ,  αλλά να μην έχουν την σοφία ενός Βούδα και την αγάπη ενός Χριστού στη καρδία τους .

Υποκρίνονται ταπεινότητα και σεμνότητα  και πνευματικότητα πίσω από τα πανάκριβα άμφια, τις λιμουζίνες , και τις βίλες τους .
Επαναλαμβάνουν σαν μαγνητοφωνάκια τις σοφίες των δασκάλων, και δίνουν συμβουλές φορώντας τον τίτλο  που τους έδωσε το <<σύστημα>> , όμως δεν έχουν δύναμη τα λόγια τους , διότι στερούνται της προσωπικής εμπειρίας  και γνώσης.

Έχουν μόνο τον υλικό πλούτο που τους παρέχει το σύστημα,  αλλά ξέρουν ότι δεν μπορούν να τον κατέχουν και να είναι πραγματικά ευτυχισμένοι.
  Αισθάνονται  και αυτοί ένα .....κενό  μέσα τους όπως  οι περισσότεροι άνθρωποι ,αλλά το κρατούν κρυφό για να μην προδοθούν στους πιστούς τους και αποκαλυφθεί ότι στην ουσία είναι απλοί άνθρωποι κοιμισμένοι  σαν όλους τους υπόλοιπους.


Ο άνθρωπος έχει την ψευδαίσθηση  ότι ανήκει κάπου ,  ότι είναι  Έλληνας, Αμερικανός,  ή Τούρκος , χριστιανός,  ινδουιστής, η μουσουλμάνος, κουμουνιστής,  εθνικιστής,  καπιταλιστής,  κλπ .
Στην πραγματικότητα απλά είναι ακόλουθος ή οπαδός μιας θρησκείας , ή μιας πολιτικής ιδεολογίας, ή γεννήθηκε σε ένα συγκριμένο χώρο και πήρε μια ,,,,,ταυτότητα .

Χορεύει στο ρυθμό που του παίζουν κάθε φορά  , και είναι σαν πρόβατο που θεωρεί ελευθερία την υπακοή στη διαταγή ενός τσοπάνη .

Ο σοφός Σωκράτης  αληθινά απλός και ταπεινός είπε καποτε ότι …..<<δεν είναι Έλληνας πολίτης ούτε και Αθηναίος αλλά πολίτης του κόσμου >> .
Αυτά τα λόγια ίσως  πληγώνουν ένα εθνικιστή,  δεν μπορεί να  καταλάβει  την ουσια αυτών των λέξεων  είναι μακριά από την δική του κατανόηση,  σέβεται όμως τον Σωκράτη διότι τον θεωρεί <<Έλληνα >>,και θα προσπαθήσει να  παρερμηνεύει τα λόγια του σοφού με την υποκειμενική  λογική  του, όμως αυτά τα λόγια όσο και αν παρερμηνευτούν  πάντα θα μεταδίδουν το μήνυμα της ενότητας  και της ισότητας όλων των λαών .

Η ευημερία και η χαρά είναι η φυσιολογική κατάσταση που πρέπει να έχει κάθε άνθρωπος στον πλανήτη , αν αυτό δεν συμβαίνει τότε κάτι είναι ανισσόροπο, κάτι  βρίσκετε  έξω από την θέση του .
Τι θα μπορούσε να είναι αυτό …?

Ο άνθρωπος λοιπόν έχει χαρίσει  όλη την  συνείδηση του  και την ενέργεια του σε όλα αυτά  , στους πολιτικούς, στους  αρχηγούς και θρησκευτικούς του ηγέτες , η συνείδηση του λοιπόν αντί να είναι στον εαυτό του,  βρίσκετε διάσπαρτη σε εκατοντάδες κομμάτια,  ταυτισμενη με όλα αυτά που τον περιβάλουν και νομίζει σημαντικά .

Πιστεύει ότι ένας  πολιτικός θα τον σώσει και θα τον βγάλει από την κακομοίρικη  ζωή του  με ένα καλό νόμο, μια καλή διαχείριση,  βάζοντας μια τάξη στη χώρα του ,  έτσι όπως ο κάθε ένας την καταλαβαίνει
 ..
Ο πολίτης κάθετε και ακούει …αν ο δηθεν πολιτικός σωτήρας  έχει  ευγλωττία, ή αν φωνάζει πολύ, ή είναι καλός τσαμπουκάς, τις υποσχέσεις  που δίνει, και ανάλογα ποιος θα τον εντυπωσιάσει περισσότερο …….χαρίζει την ψήφο του.

Το σύστημα θέλει την ψήφο σου άσχετα που θα την δώσεις , θέλει να ελπίζεις , σκοπός είναι να πιστεύεις σε κάποιον από όλους αυτούς……. αλλά  όχι στον εαυτό σου.

Έτσι μεγάλο μέρος της ενέργειας του  ανθρώπου χαρίζετε  και στους πολιτικούς , και ο άνθρωπος μάταια περιμένει από αυτούς ένα καλύτερο μέλλον …δεν μπορεί να καταλάβει ότι όπως κάθε απλός άνθρωπος έτσι και ο ΚΑΘΕ πολιτικός αυτό που τον ενδιαφέρει είναι το κέρδος , το προσωπικό συμφέρον , και το πάθος για εξουσία και δύναμη .
Κάποιοι άλλοι επενδύουν την ενέργεια τους σε μια επανάσταση, ή  μια αλλαγή , με υποτίθεται διαφορετικούς ηγέτες και πολιτικούς  και νέους αρχηγούς που βλέπουν όπως λένε το συμφέρον του λαού καλύτερα.
Ο κόσμος ίσως δεν καταλαβαίνει ότι όλοι οι άνθρωποι είμαστε ίδιοι
 ….. κάνουν  δήθεν  τους επαναστάτες  που δηλώνουν αγάπη για το λαό, ότι αγαπούν περισσότερο την πατρίδα τους μέχρι να πέσει ο φάκελος κάτω από το τραπέζι …ή μέχρι να κάτσουν σε μια καρέκλα και να αισθανθούν σαν το μέγα Αλέξανδρο.
 Όλοι αυτοί   είναι το ίδιο κοιμισμένοι , κερδοσκόποι  και παθιασμένοι για εξουσία όπως  όλοι εμείς οι υπόλοιποι .

Δεν συμβουλεύω κανέναν να αποφύγει να ψηφίζει κάποιους σε κάποιες εκλογές,.....
όμως ..ναι δηλώνω με σαφήνεια  και με όλους τους τρόπους ότι πρέπει να πάψουμε να πιστεύουμε ότι ένας πολιτικός ,ή μια κομματική ιδεολογία μπορεί να φέρει σε εμάς την σωτηρία και την ευημερία .

  Μόνο εμείς μπορούμε να φέρουμε όλα αυτά στον εαυτό μας ….μαζεύοντας την συνείδηση μας, την ενέργεια μας, την πίστη μας στον εαυτό μας.
  

Άλλοι επίσης χαρίζουν   την  συνείδηση  τους   σε ένα θεό που κάποτε …….θα κάνει το θαύμα του και θα τους χαρίσει τον παράδεισο [αν είναι υπάκουοι φυσικα ], επίσης επενδύουν στο δάσκαλο τους , η στον γκουρού, ή στην ομάδα  και εσωτερική σχολή που βρίσκονται.
 
Είναι προφανές λοιπόν αυτό που βρίσκετε έξω από την θέση του ανθρώπου είναι η συνείδηση του  [ το ενδιαφέρον του , η πίστη του, το πάθος του,,,,,]

Οι πολιτικοί , και κάθε αρχηγός και ηγέτης  εκμεταλλεύονται όλη αυτή την ενέργεια που εισπράττουν σε μορφή ψήφων  και υπακοής και  διαχωρίζουν το κόσμο , τον διχάζουν διότι ο κάθε ένας πιστεύει στη δική του δήθεν  αλάνθαστη θεωρεία …….
Ετσι ο κάθε ένας πολίτης ακολουθεί την θεωρεία που εξαγγέλλει ο κάθε πολιτικός που  φυσικά θα  είναι πάντα σύμφωνα με τα συμφέροντα του και τα θέλω του  ….και έτσι ο πολιτικός , ή θρησκευτικός ηγέτης κλπ ………………αποκτά  τους οπαδούς του.

Σαν αποτέλεσμα αυτών των  θεωριών έχουμε την ανισότητα μεταξύ των πολιτών, τον διαχωρισμό τους σε πλούσιους , φτωχούς και σε πεινασμένους .στους πατριώτες και στους μη πατριώτες,
στους πιστούς και στους άπιστους , στους δήθεν συνειδητούς στους  γνώστες και στους ασυνείδητους.

Η θεωρεία ομως παντα  παραμένει θεωρεία και τα λόγια παραμένουν λόγια  ..δεν δουλεύουν για πολύ όταν στηρίζωνται  απλα στο κέρδος, και στην κατάληψη εξουσίας,  από  μια ομάδα εις βάρος μια άλλης.  

Έτσι έχουμε την κατάρρευση των κουμμουνιστικών καθεστώτων, και τώρα  τον κλονισμό του καπιταλιστικού  συστήματος .

 Οι πιο φοβισμένοι και τρομοκρατημένοι από αυτά που ακουνε και συμβαίνουν γύρω τους  έχουν  την τάση να επιστρέψουν  σε παλαιά  καθεστώτα απομόνωσης, όπως ο εθνικισμός, τα οποία  όμως έχουν αποτύχει και καταρρεύσει  προ πολλού .
 Και υπάρχουν και άλλοι οι οποίοι σιγά σιγά συνειδητοποιούν τη φάρσα που παίζετε και  αναζητούν τρόπους να ξεφύγουν από αυτά τα παραμύθια  με κάτι …διαφορετικό, και πνευματικο.

Έτσι μέσα σε αυτή την ειλικρινή τάση για αναζήτηση  του ανθρώπου για  κάτι καινούριο , διαφορετικό και ουσιώδες, εμφανίζονται οι συνομοσιολόγοι,   ψευδό φιλόσοφοι , και ψευδό μυστικιστές  οι οποίοι σαν απλοί άνθρωποι και αυτοί έχουν τις φιλοδοξίες τους, την απληστία τους , την μεγαλομανία τους , και αν και εμφανίζονται υπεράνω όλων αυτών , με την ευγλωττία που τους χαρακτηρίζει και την άφθονη  πληροφόρηση,  , εκμεταλλεύονται  τελικά το ενδιαφέρον του κόσμου κερδοσκοπώντας,  και  εξυπηρετώντας και αυτοί  με την σειρά τους την αναγκαιότητα του συστήματος, ώστε να υπάρχει και  η επιλογή του κάτι διαφορετικού και υπερφυσικού μέσα σε αυτό.

υσικά μέσα σε όλο αυτό το συστημικο παιχνίδι  είναι γεγονός ότι υπάρχουν και οι φωνές των ανθρώπων που πραγματικά επιλέγουν την συνειδητοτητα  

Όλα αυτά ..εκπαιδευτικά ,  πολιτικά , θρησκευτικά, κοινωνικά, εσωτεριστικά, εθνικιστικα, αναρχικα  και λοιπά , είναι κομμάτια του ιδίου συστήματος .

Και το <<σύστημα>> δεν  είναι τίποτε άλλο, παρά η νοητική έκφραση και συμπεριφορά  συλλογικά της ανθρωπότητας ,  η νοητική συμπεριφορά συλλογικά των πολιτών μιας χώρας , ή  μιας πόλης , μιας κοινότητας , οικογένειας , ομάδας , και που στο  τέλος καταλήγουμε στη πηγή  του συστήματος που είναι ο άνθρωπος …. Ο ΝΟΥΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΩΜΕΝΟ ΤΟΥ …..που είναι  ο τρόπος που σκέφτεται και  αντιλαμβάνεται , ο τρόπος που δρα και αντιδρά στη ζωή του .

 Ο νους είναι κενός καθαρός  και αγνός χώρος , αυτή είναι η φυσική του κατάσταση , για αυτό τα μικρά παιδιά έχουν αυτή την απίστευτη ομορφιά και γλυκύτητα , είναι η αγνότητα και καθαρότητα της συνείδησης  που κινείτε ελεύθερα και βιώνει την πραγματικότητα, βιώνει και χαίρετε το περιβάλλον τον ήχο, το χρώμα, την γεύση, την αίσθηση που έχει αγγίζοντας τα πραγματα .

Μέσα στο χώρο του ΝΟΥ  μπορούμε να βάλουμε ότι θέλουμε, και να το δημιουργήσουμε.

 Ο νους είναι σαν τη πλαστελίνη μπορούμε  να τον πλάσουμε όπως θέλουμε, όμως να γνωρίζουμε ότι ο κόσμος που θα αντιλαμβανόμαστε, θα είναι σύμφωνα με αυτά που του βάζουμε εκεί μέσα , σύμφωνα με τον πως τον πλάθουμε και την μορφή που του δίνουμε .
και αν όχι εμείς υπάρχουν γύρω μας αρκετοί διαθέσιμοι ώστε να μας τον διαμορφώσουν με μεγάλη ευχαρίστηση .

Μέσα σε αυτό τον χώρο από την παιδική μας ηλικία βάζουν ότι θέλουν οι γονείς, οι συγγενείς , αργότερα  οι δάσκαλοι και οι καθηγητές οι φίλοι, οι θρησκευτικοί, οι πολιτικοί, τα ΜΜΕ.
Έτσι στη πλειοψηφία αυτός ο χώρος είναι διαμορφωμένος, αλλά και συνεχίζει να διαμορφώνεται από άλλους άσχετους τελείως με εμάς, και την δική μας πραγματικότητα .

Ζούμε σε μια πραγματικότητα που έχει  επιβληθεί  και καθιερωθεί στη δική μας ψυχολογία από εξωγενής παράγοντες με την δική μας όμως συμμετοχή και αποδοχή  …
Και ο αγνός και καθαρός νους  πάει περίπατο , η παιδική ευτυχία έχει τελειώσει, η συνείδηση έχει κοιμηθεί  …έτσι την ψάχνουμε παντού .

Την ψάχνουμε σε εσωτερικές σχολές και σε διάφορες  φιλοσοφικές ομάδες ,   σε κάποιους ενδιάμεσους   που μας χαϊδεύουν τα αυτιά , όπου κάνουμε την εκτίμηση ότι αφού είμαστε εκεί…. όλα πάνε καλά για την συνείδηση μας .
Κάποιους τους έχουν κάνει να πιστέψουν ότι έχουν ξυπνήσει και συνείδηση απλά και μόνο επειδή είναι μέσα σε αυτές τις ομάδες. [?]
Επαναπαυόμαστε στη ψευδαίσθηση ότι είμαστε οι   επίλεκτοι  μιας ειδικής ομάδας [ έτσι μας είπαν], της δικής μας ομάδας..και πέφτουμε πάλι στην παγίδα του νου τον //// διαχωρισμό.

Νομιζουμε οτι αλλάζουμε την θεώρηση μας για το κόσμο και βλέπουμε ότι  η ζωή μας γίνετε φαινομενικά πιο εύκολη  επειδή  ίσως την καταλαβαίνουμε  καλύτερα , αισθανόμαστε μια έπαρση …Και αν και μιλάμε  για ενότητα , στην πράξη είμαστε ακόμα διχασμένοι και βαθιά νυχτωμένοι, αλλά όμως εμείς επαναπαυόμαστε και περιμένουμε  απλά την επόμενη συνάντηση της ομάδας .

Υπάρχει η εκτίμηση ότι το 98ή 97% Της συνείδησης του ανθρώπου είναι εγκλωβισμένο μέσα σε πεποιθήσεις , θεωρίες , δόγματα , και ψυχικά επιπρόσθετα , διαμορφωμένα από όλα αυτά που προαναφέραμε …. Και που είναι  στην ουσία .το <<συστημα >>.....το νοητικό  μας σύστημα ..
Υπάρχει όμως και ένα 2 με 3% συνείδησης  [ ανάλογα ]το οποίο είναι ακόμα ελεύθερο , αλλά κοιμισμένο,  το οποίο δεν είναι εγκλωβισμένο μέσα στο  νοητικό σύστημα .

Έτσι αυτό το μικρό ποσοστό  συνείδησης πρέπει πρώτα να ξυπνήσει , να συνειδητοποιήσει  την ύπαρξη του,  να συνειδητοποιήσει  την ύπνωση του,  και να αρχίσει  να ξυπνά και να γνωρίζει αυτό που πραγματικά συμβαίνει   χωρίς υποδείξεις από κανένα  γκουρού , κανένα πολιτικό, ή θρησκευτικό  διότι απλά ..........δεν τις χρειάζεται .

Υποδείξεις μόνο ο νους χρειάζεται......  διότι είναι γεμάτος αμφιβολίες ,φόβους ,ανασφάλειες, μίσος
  κλπ …η συνείδηση δεν χρειάζεται υποδείξεις ποτε....!!

Αυτό είναι η αληθινή επανάσταση , .........και όχι οι βόμβες, και τα γκαζάκια, οι φωτιές, και οι φασαριες,  αυτά τα δήθεν επαναστατικά είναι γεννήματα του συστήματος που το στηρίζουν με νύχια και με δόντια,  δεν το καταλαβαίνουν όμως διότι απλά κοιμούνται βαθειά.  
και ισχυροποιούν τελικά το σύστημα και το κάνουν πιο απρόσβλητο.


Αυτό που το σύστημα φοβάται είναι το ξύπνημα της συνείδησης …όλα τα αλλά είναι κάτω από τον έλεγχο του .
Εκεί το σύστημα δεν μπορεί να παρέμβει διότι η συνειδητότητα υπερβαίνει την φυσική , και την νοητική και την συναισθηματική δράση….. 
Κάθε άνθρωπος που έχει βιώσει έστω για λίγο  την συνειδητότητα το έχει διαπιστώσει αυτό.
Κάθε άνθρωπος που έχει συνειδητοποιήσει αυτά δεν χρειάζεται κανένα γκουρού, κανένα  πολιτικό, και κανένα θεό… και δεν χρειάζεται συμβουλές από κανένα  για να του πει τι θα κάνει σε μια δύσκολη κατάσταση …..η συνείδηση καθορίζει απόλυτα  την στάση μας  μπροστά σε ένα γεγονός με αποτέλεσμα να   επηρεάζει  και το γεγονός μεταβάλλοντας το ανάλογα.


Είναι αδύνατον το κοιμισμένο και εγκλωβισμένο  κομμάτι του εαυτού μας , που είναι οι θεωρίες και οι πεποιθήσεις μας, η υποκειμενική λογική,  που στηρίζουν το σύστημα ,  να  μπορέσουν να ξυπνήσουν  το ελεύθερο ποσοστό συνείδησης .

όμως μπορούν και θα  κάνουν  τα πάντα ώστε  ο νους [?] να πιστεύει ότι ξυπνά …..!!!!

Το ελεύθερο ποσοστό συνείδησης  ξυπνά μόνο με την πρακτική εφαρμογή.
με αναλογη συνειδητή προσπάθεια 
 Βιώνοντας<< αυτό που είναι>> την κάθε στιγμή

Και καθώς η συνείδηση ξυπνά έλκει και απελευθερώνει σιγά ....αλλά σταθερά  το υπόλοιπο εγκλωβισμένο ποσοστό της συνείδησης…


                     atheatos.blogspot.gr

Και είπε ένας σοφός …..
<< Πάσα θεωρεία σκοτεινή
Και μόνο το δένδρο της ζωής με τους χρυσούς καρπούς
Πράσινο>>

1 σχόλιο:

  1. Με το παραπάνω άρθρο επισημαίνω την αναγκαιότητα της ξύπνιας συνείδησης στη κάθε στιγμή , σαν κύριο και βασικό συστατικό , για την ευημερία και ανάπτυξη, ηθική και πνευματική του ανθρώπου .
    H πολιτική , το εκπαιδευτικό σύστημα , η θρησκεία, τα μέσα ενημέρωσης, με τον τρόπο που λειτουργούν δεν συμβάλουν στην ανάπτυξη της ....................................................................................................................
    Η ανικανότητα στο να λειτουργήσουν αυτά τα μέρει του συστήματος αρμονικά οφείλετε στην απουσία του βασικου συστατικού …........της Συνείδησης .

    ΑπάντησηΔιαγραφή